Weer thuis en een bijzondere ervaring rijker. - Reisverslag uit Beneden-Leeuwen, Nederland van Bert Konings - WaarBenJij.nu Weer thuis en een bijzondere ervaring rijker. - Reisverslag uit Beneden-Leeuwen, Nederland van Bert Konings - WaarBenJij.nu

Weer thuis en een bijzondere ervaring rijker.

Door: Bert Konings

Blijf op de hoogte en volg Bert

17 September 2014 | Nederland, Beneden-Leeuwen

Dag 25 van Nevers naar Le Veurdre 38 km
Dag 26 van Le Veurdre naar St. Amand Montrond/Orval 53 km
Dag 27 Verblijf in St. Amand Montrond/Orval
Dag 28 van St.Armand Montrond/Orval naar Beneden Leeuwen


Enkele dagen geleden berichtte ik vanuit La Veurdere dat mijn camino een deuk had opgelopen.
Met een fikse wandeling voornamelijk over verharde weg naar St.Armand Montrond/Orval over een afstand van 53 km, bereikte ik na 800 km mijn eindpunt en tevens het startpunt van de terugreis.
Het verblijf aldaar van twee nachten in een hotel heeft bij mij de rust doen terugkeren.
Een voorspoedig verlopen treinreis in eerste instantie naar Parijs en daarna naar Rotterdam bracht mij weer samen met Ria, die uiteraard blij was mij terug te zien.
Het was reeds woensdag toen we in Beneden Leeuwen aankwamen en ik op de voordeur en in de brievenbus zag dat ik nog steeds welkom ben.
Zij die voor deze gestes zorgden en allen die mij de afgelopen weken gevolgd hebben en daar waar nodig een hart onder de riem hebben gestoken zeg ik hartelijk dank.
Veel heb ik in de verslagen kunnen vastleggen, echter niet alles.
Mochten er mensen zij die dit lezen en nader geïnformeerd willen worden bijvoorbeeld met behulp van foto's e.d dan is een telefoontje of e-mailtje voldoende om een afspraak te maken. Je bent dan van harte welkom in de Dahliastraat 20.

Overigens nogmaals dank voor jullie belangstelling, en wie weet......ik heb er nu 1800 van de 2500 km op zitten.

  • 17 September 2014 - 16:24

    Rob:

    Welkom thuis vaders!!

    gr Rob

  • 17 September 2014 - 19:07

    Johan Hetterscheit:

    Hallo Bert
    Ik heb genoten van je verslagen en nog meer van je bevindingen. Een echte pelgrim. Jammer dat je met een negatief gevoel weg moet gaan na de diefstal. Hoop je nog een keer te spreken bij de sop. Groeten

  • 17 September 2014 - 21:16

    Gerda:

    Welkom thuis Bert heb erg genoten van je verhalen, en zie je volgende reis verslagen weer tegemoet !!
    Gr. Gerda

  • 18 September 2014 - 18:24

    Corry V Kraay Mulders.:

    Hallo Bert, ik heb genoten ,van jouw reisverslag, kijk uit naar je volgende reis.
    Gr Corry.

  • 19 September 2014 - 09:08

    Ted En Mart Nijssen:

    Hallo Bert,

    Welkom weer thuis !!!!! Mooi, je doel tot zover bereikt.........jij gaat dit zeker helemaal voltooien.......natuurlijk bij leven en welzijn. Kom tot rust in Beneden -Leeuwen. Bedankt voor je reisverhalen van de afgelopen weken zodat wij een beetje een indruk hebben gekregen van jouw tocht.
    Groeten, ook voor Ria.

    DAAG.......... MART EN TED NIJSSEN

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bert

Actief sinds 08 April 2013
Verslag gelezen: 3366
Totaal aantal bezoekers 130012

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2018 - 04 Oktober 2018

Camino del Norte en Camino Primitivo

25 Augustus 2016 - 24 September 2016

Orval/St Amand Montrond naar St Jean Pied de Port

03 Augustus 2014 - 16 September 2014

Maastricht naar Orval / St. Amand Montrond

29 Juli 2013 - 09 September 2013

Camino:St. Jean Pied de Port naar Santiago

Landen bezocht: