Ik ga het weer proberen - Reisverslag uit Beneden-Leeuwen, Nederland van Bert Konings - WaarBenJij.nu Ik ga het weer proberen - Reisverslag uit Beneden-Leeuwen, Nederland van Bert Konings - WaarBenJij.nu

Ik ga het weer proberen

Door: bert konings

Blijf op de hoogte en volg Bert

22 Augustus 2016 | Nederland, Beneden-Leeuwen

Zo lang de cirkel niet rond is heerst er geen rust.
Je wordt ouder en het lichaam luistert misschien niet meer zoals voorheen naar alle prikkels die binnen komen.
Maar gelukkig ben ik weer/nog in de gelegenheid om de camino te vervolgen.
Best wel weer even wennen aan de gedachten " hoe is de natuur, wie zal ik ontmoeten, waar en hoe zal ik slapen en wat zal ik eten."
Wat de route betreft ben ik helemaal bij. Ik heb de complete tocht in boekvorm, dus ben hiervoor niet meer afhankelijk van mijn tablet. Wel heb ik hem natuurlijk nodig om iedere dag weer en verslagje te kunnen schrijven en verzenden om de volgers te informeren over mijn belevenissen.
Met de eerste camino in 2013 van Saint Jean de Port naar Santiago de Compostella en daarna naar de kustplaatsen Finisterre en Muxia maakte ik mijn debuut, 1000 km. 
In 2014 ging mijn camino over 800 km van Maastricht via Begië naar Orval/ Saint Amand de Montrond.( zo'n 300 km onder Parijs.)
En na een sabbatical in 2015  is nu dus het ontbrekende tussenstuk van Orval/ Saint Amand de Montrond naar Saint Jean Pied de Port aan de beurt, zo'n 800 km.

Mensen die in 2014 de verslagen ontvingen en nu niet meer,  hebben mogelijk een ander email adres. Zij kunnen evenals nieuwe belangstellenden hun juiste email achterlaten op de site bertsantiago.waarbenjij.nu. In de linkerklom onder het kopje "Blijf op de hoogte" kan men zich aanmelden.  
Ik hoop op 24 september weer terug te zijn met vele ervaringen rijker.

Tot ziens,
Bert

  • 22 Augustus 2016 - 22:50

    Nico:

    Ome Bert,
    heel veel succes en wandelplezier toegewenst!
    we kijken uit naar jouw nieuwe avonturen.
    Groetjes,
    Nico & Cobi

  • 23 Augustus 2016 - 01:10

    Cock En Cissie:

    Veel succes en geniet van al dat moois onderweg.
    Wij gaan je natuurlijk volgen.
    Groetjes,
    C&C

  • 23 Augustus 2016 - 09:08

    Harrie Janssen:

    Veel succes op je tocht.
    Ik begrijp je motivatie.
    Ooit heb ik een fietstocht van Portland Oregon naar yorktown Viginia gemaakt. 8000km door het Amerikaans platteland, heerlijk.

    Groetjes
    Harrie Janssen

  • 23 Augustus 2016 - 10:17

    Riky En Gerard:

    Beste Bert, het leven kent vele uitdagingen en voor jou is het ultieme om te verwezenlijken.
    Wij wensen je daarbij ontzettend veel succes toe.
    "Een persoonlijke wens is de kracht in de mens"'
    groeten, Riky en Gerard.











  • 23 Augustus 2016 - 14:00

    Bas En Cindy:

    Heeel veel suc6
    Grt bas en cindy

  • 23 Augustus 2016 - 18:08

    Rinus Van Oss:

    Hoi Bert,

    Je bent nog in een goede conditie waarom zou je het niet doen het is een hele mooie uitdaging .
    Het zal wel stil zijn bij de repetitie van The Lads !!!!!!!!!!!!!!!

    Wij wensen jouw heel veel wandel plezier
    Groetjes Rinus en Lia

  • 23 Augustus 2016 - 18:33

    Tiny Konings:

    Hoi Bert.


    Succes en een plezierige tocht.

    Tiny Appeltern.

  • 23 Augustus 2016 - 21:33

    Mari Sengers:

    Bert wij wensen jou een goede reis
    groetjes mari en corrie

  • 24 Augustus 2016 - 08:38

    Gaby En Anneke:

    Een fantastische reis toegewenst Bert. Succes. We gaan je met belangstelling volgen. Tot over een aantal weken. Groet Gaby en Anneke

  • 24 Augustus 2016 - 14:52

    Joke:

    Bert veel succes op je reis
    En wandel ze groetjes joke

  • 24 Augustus 2016 - 19:25

    Lies Verwaaijen:

    Beste Bert,

    Heel veel succes en plezier met het laatste "stukje" van jouw geweldige uitdaging !

    Groeten Lies Verwaaijen

  • 24 Augustus 2016 - 20:19

    Langepas:

    Hoi Opa,

    Veel succes morgen!

    Gr Sam en Niene

  • 24 Augustus 2016 - 23:00

    Ruud EnArda:

    Hallo Bert.wij wensen je veel succes ,en geniet ervan.

  • 25 Augustus 2016 - 15:52

    Piet En Lia Van Den Bergh:

    Heel veel succes Bert en geniet ervan!

    Piet en Lia van den Bergh(Santiago-fietsers)

  • 26 Augustus 2016 - 13:14

    Toon En Nollie:

    Hallo Bert ,wij wensen jou veel wandelplezier toe.

    Gr. Toon en Nollie

  • 26 Augustus 2016 - 14:35

    Frans En Mia Spanjers:

    Hallo Bert
    Even een groet uit Helmond. Wij wensen jou
    heel veel succesmet deze tocht.
    zullen je zoveel mogelijk volgen .
    Luister naar je lichaam, dan komt alles goed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bert

Actief sinds 08 April 2013
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 130034

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2018 - 04 Oktober 2018

Camino del Norte en Camino Primitivo

25 Augustus 2016 - 24 September 2016

Orval/St Amand Montrond naar St Jean Pied de Port

03 Augustus 2014 - 16 September 2014

Maastricht naar Orval / St. Amand Montrond

29 Juli 2013 - 09 September 2013

Camino:St. Jean Pied de Port naar Santiago

Landen bezocht: