Ook de terugreis is verzorgd. - Reisverslag uit Beneden-Leeuwen, Nederland van Bert Konings - WaarBenJij.nu Ook de terugreis is verzorgd. - Reisverslag uit Beneden-Leeuwen, Nederland van Bert Konings - WaarBenJij.nu

Ook de terugreis is verzorgd.

Door: Bert Konings

Blijf op de hoogte en volg Bert

24 Juni 2013 | Nederland, Beneden-Leeuwen

Hoewel de eerste stappen nog gezet moeten worden heb ik de terugreis op 9 september reeds geboekt. Na het bereiken van Santiago wil ik ook naar de kust lopen, naar Finisterre, om daar de paal 0,00 km te zien en mogelijk ook nog wandelen naar het mooie Muxia. Alles hangt natuurlijk af van mijn conditie op dat moment, maar de tijd heb ik er voor gereserveerd.
Natuurlijk is dit allemaal in goed overleg gegaan met Ria die mij uiteraard zes weken moet missen.

  • 25 Juli 2013 - 18:30

    Dolf En Tonny Mulders:

    Wij wensen jouw een voorspoedige en prettige wandeling.

    groetjes, DOLF enTONNY.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bert

Actief sinds 08 April 2013
Verslag gelezen: 557
Totaal aantal bezoekers 130624

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2018 - 04 Oktober 2018

Camino del Norte en Camino Primitivo

25 Augustus 2016 - 24 September 2016

Orval/St Amand Montrond naar St Jean Pied de Port

03 Augustus 2014 - 16 September 2014

Maastricht naar Orval / St. Amand Montrond

29 Juli 2013 - 09 September 2013

Camino:St. Jean Pied de Port naar Santiago

Landen bezocht: