Weer gelukkig thuis - Reisverslag uit Beneden-Leeuwen, Nederland van Bert Konings - WaarBenJij.nu Weer gelukkig thuis - Reisverslag uit Beneden-Leeuwen, Nederland van Bert Konings - WaarBenJij.nu

Weer gelukkig thuis

Door: Bert Konings

Blijf op de hoogte en volg Bert

10 September 2013 | Nederland, Beneden-Leeuwen

Dag 42 9 september De vlucht van Santiago via Barcelona naar Amsterdam en dan naar Beneden Leeuwen

Hoe kan het zo lopen. Ja, zo liep het tijdens de camino en zo loopt het thuis ook. Als het maar goed loopt. En dat deed het gisteren ook. Na en voorspoedige wandeling van Santiago de Compostella naar het vliegveld ging alles vliegensvlug, dat ging toch wel wat sneller. En dat moest ook. Je moet de camino wel helemaal uitlopen, maar het mag niet uitlopen want Ria stond op Schiphol te wachten. Na zes weken nagels bijten kon ik haar gelukkig op de afgesproken tijd weer in mijn armen sluiten. Mijn armen waren bijna niet lang genoeg, want ook Jeroen en Rob kwamen mij verwelkomen. Een heel fijn weerzien en zo zie je maar dat je elkaar niet kunt missen.
Dat Jos en Anny er ook waren had ik niet niet verwacht maar was des te meer verrassender.
Even wat drinken en daarna in de stromende regen naar huis. Opnieuw een verrassing, want de buurt had de tuin versierd met vlaggetjes met een Welkom Thuis en Ria had binnen gezorgd voor een feestelijk onthaal.
Veel kaarten en bloemen van familie en vrienden gaven mij de zekerheid dat ik nog welkom ben in de Dahliastraat.
Ria had haar schaarse vrije tijd van de afgelopen weken goed ingevuld. Vanaf de weblog Waarbenjenu heeft ze alle verslagen en reacties met knippen en plakken keurig uitgeprint en verzameld in een dik logboek. Een mooi naslagwerk.
Zaterdag volgt het sluitstuk van deze onderneming en na het weekend proberen we weer de normale draad op te pakken. En wat normaal is, zien we nog wel.
Allemaal bedankt voor het volgen en de laatste stap zetten we zaterdagmiddag waarvoor jullie al eerder zijn uitgenodigd.

Tot ziens.

Ria en Bert






  • 10 September 2013 - 11:41

    Wim Uit Zwolle:

    Een weekendje Maas & Waal lijkt me wel wat.
    Kennis Mayk woont in Wamel.
    De tuinen liggen in Appeltern.

  • 10 September 2013 - 11:45

    Corry:

    Hallo Bert.
    Mooi dat je weer thuis bent, het zal wel een hele omschakeling worden,maar volgens mij gaat jouw dat wel goed af.ik heb altijd met veel genoegen,je verslagen gelezen,dus dat wordt ook af kiken,nu kijk ik maandag avond naar uitzending ,de weg naar Santiago dus ik blijf er nog een in .
    Nog bedankt Gr Corry'

  • 10 September 2013 - 12:38

    Tinykonings:

    Bert en Ria,

    Gelukkig weer thuis, kun je nagenieten van wat je allemaal op je pad bent tegengekomen,en ik heb met veel
    plezier je verslagen gelezen.
    Verder een gezellig feestje a.s. zaterdag.[ik ben er niet bij]
    Groetjes en tot ziens Tiny.

  • 10 September 2013 - 13:29

    Riky En Gerard:

    Beste Bert en Ria,
    Ook ik was gisteren op Schiphol maar heb jullie niet gezien, toen heb ik mijn dochter maar mee naar huis genomen en ook in de stromende regen.
    We hebben gisteren Ria nog wat opgevrolijkt, al is daar weinig voor nodig, om de wachttijd tot het grote weerzien wat te verlichten. kleurrijk was ze en vooral heel veel zin om je weer te ontmoeten, dus een verwijdering van 6 weken heeft ook zijn voordelen. Dat je armen te kort waren is je eigen schuld dan had je de nagels maar niet moeten knippen, het had zomaar 6 cm gescheeld.
    Bert en Ria fijn dat jullie elkaar weer in de armen hebben gesloten en we komen zaterdag luisteren naar je verhalen en foto's kijken.
    We hopen dat je nog mag genieten van de overweldigende thuiskomst.
    Hartelijke groeten,
    Van Riky en Gerard.

  • 10 September 2013 - 16:31

    Bas :

    Hallo bert,

    Leuk dat je weer thuis bent.We hebben met plezier je verslagen gelezen,ik vond je schrijfstijl erg boeiend.Zaterdag kunnen we er waarschijnlijk niet bij zijn.We horen de verhalen vast nog wel een keer.
    Groet bas.

  • 10 September 2013 - 20:17

    Fred:

    Hoi Bert,

    Welkom thuis in Lauwe.
    Grandioos wat jij hebt gepresteerd.
    Zaterdag komen we graag naar je verhalen luisteren.

    Groeten Agnet en Fred


  • 11 September 2013 - 11:34

    Ted Nijssen:

    Welkom Thuis ! Bert,

    Weer op Hollandse bodem geland. Gezellig om jouw a.s. zaterdag te zien en te komen luisteren naar jouw belevenissen van de afgelopen 6 weken. Wij zijn van de partij.

    Veel groeten, Mart en ted Nijssen

  • 11 September 2013 - 22:12

    Gerard Ouwens,:


    Hallo Bert en Ria,
    Voorspoedig gereisd.
    Een warm Welkom Thuis.
    Goed om te horen.
    Zaterdag a.s. foto's en verhalen.
    Wij kunnen daar niet bij zijn; maar over De Camino, daar
    is het laatste woord nog niet over gesproken.

    Vr. groet,
    Gerard en Riet.

  • 14 September 2013 - 17:13

    Gerda:

    Hallo Bert en Ria

    Heb erg genoten vanmiddag , van je verhaal Bert je foto,s je video en je mooie boek Ria, was te weinig tijd om het helemaal goed door te lezen !!
    Het optreden van de zang groep was ook super en........jullie weer te zien na zo,n lange tijd was ook erg leuk.!!
    Gr.Gerda

  • 01 Oktober 2013 - 17:55

    Bert Konings:


    14 september 2013 17:13 | Door: Corry
    Hallo Bert en Ria.
    Nog bedankt voor de heel gezellig middag,Ik heb echt genoten,van je flim, en alles wat er op de tafel lag, heel interessant. en tot slot ook nog het mooie koor wat gezellig.
    Bedankt Gr Corry.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bert

Actief sinds 08 April 2013
Verslag gelezen: 6479
Totaal aantal bezoekers 130271

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2018 - 04 Oktober 2018

Camino del Norte en Camino Primitivo

25 Augustus 2016 - 24 September 2016

Orval/St Amand Montrond naar St Jean Pied de Port

03 Augustus 2014 - 16 September 2014

Maastricht naar Orval / St. Amand Montrond

29 Juli 2013 - 09 September 2013

Camino:St. Jean Pied de Port naar Santiago

Landen bezocht: