we komen maar langzaam op gang, - Reisverslag uit Beneden-Leeuwen, Nederland van Bert Konings - WaarBenJij.nu we komen maar langzaam op gang, - Reisverslag uit Beneden-Leeuwen, Nederland van Bert Konings - WaarBenJij.nu

we komen maar langzaam op gang,

Door: bert

Blijf op de hoogte en volg Bert

26 Augustus 2016 | Nederland, Beneden-Leeuwen

Dag 2 Loye-sur-Arnon  naar Chateaumeillant 25 km

Na een heerlijk nachtrust en een goed frans ontbijt, met de mededelng dat het vandaag weer 38 graden zal worden ga ik uitgerust op stap. Eerst weer terug naar de route en na 10 minuten sta ik weer op de plaats waar gisteren mijn ererondje eindigde.
Nu dus goed uitkijken en jawel het gemiste weggetje  gevonden en op weg naar ?? Ik weet het nog niet, maar wel dat ik enkele siësta s inlas. De heg langs de lange route is niet hoog genoeg om van de schaduw te genieten en met het opkomen van de zon lijkt de heg nog lager te worden ook.
Gelukkig heb ik een sterke zonnebril en met de vette vingers lijkt de zon minder. Als ik dan even geniegt van een middagrust zie ik dat ook de maan er een schepje bovenop doet.
De route wordt vandaag kort, want met een heuvelachtig landschap en deze temperatuur let ik op de natur, maar ook op mezelf. In het restaurant waar ik dit schrijf is wifi dus maakik het af en ga op zoek naar een slaapplaats. Dat zal welk lukken met een campint over 1 km.
Tot morgen

  • 26 Augustus 2016 - 19:37

    Anneke:

    Leuk te lezen je eerste reisverslagen Bert. Het is maar een detail...ben je nou echt je brillendoekjes vergeten :-). Goede reis, na ik hoop, voor jou een goede nachtrust en een verfrissende douche...pff 38 graden. Groet Anneke

  • 27 Augustus 2016 - 15:59

    Anny En Jos Konings:

    Hallo AJP, goed van jou dat dit weer aandurft. Je gaat het weer "proberen"; jou kennende begin je er niet aan als het misschien niet kunt afmaken.
    Wij wensen jou veel sterkte en een goede en leuke wandeling; we gaan er van uit dat je zoals gewoonlijk weer welgemoed aan de eindstreep komt. Anny en Jos
    PS misschien een schrale troost: Ook brabantse nachten komen maar langzaam op gang!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bert

Actief sinds 08 April 2013
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 130059

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2018 - 04 Oktober 2018

Camino del Norte en Camino Primitivo

25 Augustus 2016 - 24 September 2016

Orval/St Amand Montrond naar St Jean Pied de Port

03 Augustus 2014 - 16 September 2014

Maastricht naar Orval / St. Amand Montrond

29 Juli 2013 - 09 September 2013

Camino:St. Jean Pied de Port naar Santiago

Landen bezocht: