Een pas op de plaats met het verslag - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Bert Konings - WaarBenJij.nu Een pas op de plaats met het verslag - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Bert Konings - WaarBenJij.nu

Een pas op de plaats met het verslag

Door: Bert Konings

Blijf op de hoogte en volg Bert

08 Augustus 2013 | Spanje, Burgos

Dag 10, donderdag 8 augustus,
21 km van Agés naar Burgos.

Een korte etappe met een kort verslag. Alles is prima verlopen en ik ben nog steeds erg fit.
Nu ga ik echter Burgos in en weet natuurlijk net hoe laat ik terug ben.
Ik wil in ieder geval het plein weer opzoeken waar Ria en ik ruim anderhalf jaar geleden de eerste wegwijzers zagen Van de Camino, en bij mij het idee een vaste vorm ging aannemen en Ria mij toestemming gaf.

Tot morgen

  • 08 Augustus 2013 - 17:32

    Gerard En Riky :

    Beste Bert,
    juist op de dag dat jij wat minder inspiratie hebt, is het goed om van mede lezers wel wat te ontvangen.
    We hebben gisteren een afkoeling gehad en dat heeft veel mensen goed gedaan. Vandaag beginnen we weer rustig met zo,n 23 graden en de mensen die ik heb ontmoet waren zeer content.
    De vakantie in het land van Maas en Waal is morgen ten einde en de mensen die voor ons het geld moeten verdien zijn al begonnen of beginnen maandag.
    geniet jij van de de vele mooie dingen die op je pad komen want een echte pelgrim moet naast versterving ook genieten.
    hartelijke groeten, Riky en Gerard.

  • 08 Augustus 2013 - 19:49

    Berry En Bram:

    Beste Bert,
    Wat enig om je verhalen te lezen en wat een mooie indrukken doe je op tijdens deze tocht.
    Zoveel verschillende mensen met ieder hun eigen verhaal, en dan toch ook weer diezelfde mensen ineens terug te zien,erg mooi!
    Het relaxte vertrek van 7 uur in de morgen is toch wat lekkerder hè Bertje in plaats van 5 uur in het donker?
    Pas goed op jezelf en geniet van het wandelen,de mensen,de natuur en de stilte.
    Een lieve groet van B&B.

  • 08 Augustus 2013 - 21:34

    Gerard Ouwens:

    Hallo Bert,
    Dat valt me tegen, zo'n kort verslagje.
    Burgos is een interessante historische stad. Ik kan me voorstellen dat je daar even wat meer tijd voor
    inruimt. Misschien ga je daar morgen meer over vertellen?
    Geweldig, conditioneel geen problemen; de basis; een goede voorbereiding, toch !?
    Vandaag een dagje op de golfbaan vertoefd. Heerlijk weer; lekker gespeeld.
    Daarna een glaasje gedronken met gezellige mensen. Laat gegeten, en nu even achter de computer.

    Eerst na mijn reactie op jouw verslag van gisteren ontdekte ik in mijn mail-box jouw verhaaltje over de afgelopen dag.
    Groet,
    Gerard Ouwens.

  • 09 Augustus 2013 - 13:41

    Coen En Ria:

    Hallo Bert,

    Gisteren stond op de kalender: 'moed is een kostbare gave' en die gave bezit jij. De negendagenkaars is opgebrand, dus moet je op eigen kracht verder. Dat komt wel in orde, want als jij aan iets begint, is dat goed voorbereid en doordacht. We genieten van je mooie verslagen en in gedachten lopen we met je mee.

    We wensen je veel wandelplezier!
    De lieve groeten,
    Coen en Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bert

Actief sinds 08 April 2013
Verslag gelezen: 580
Totaal aantal bezoekers 130637

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2018 - 04 Oktober 2018

Camino del Norte en Camino Primitivo

25 Augustus 2016 - 24 September 2016

Orval/St Amand Montrond naar St Jean Pied de Port

03 Augustus 2014 - 16 September 2014

Maastricht naar Orval / St. Amand Montrond

29 Juli 2013 - 09 September 2013

Camino:St. Jean Pied de Port naar Santiago

Landen bezocht: